Monday, April 28, 2008

LOL...

http://thinkingallowed1.blogspot.com/

This is a blog that i want to share with all...
If you like to read interesting story with some 'specific' meaning inside the story, u can have a look. Comments are welcomed.

One of them that i think is very funny:

Bijak?


Ygmenurutprintah:
Mengapa pisau guillotine tak turun?

Cgusainsygbijak:
Oh! Aku tahu mengapa. Prinsipnya sungguh mudah difahami. Aku guru pakar sains. Mari aku ajar mu sedikit ilmu sains secara percuma. Pisau tak turun kerana geseran. Penyelesaiannya sungguh mudah. Sapukan sedikit gris pada pisau itu. Bukankah aku seorang guru sains yang bijak?

Ygmenurutprintah:
Terima kasih banyak tuan guru pakar yang begitu bijak. Kepakaran tuan tidak boleh dipertikaikan lagi. Aku sungguh bangga menjadi murid yang terakhir tuan. Jasa tuan akan ku ingati selama-lamanya. Bye-bye....

Cgusainsygbijak:
Mengapa murid yang terakhir?

Ygmenurutprintah:
Sekejap lagi tuan akan tahu...oop...tuan tidak akan tahu. Minta maaf tuan, saya hanya menurut perintah.

picture and story taken from thinkingallowed1.blogspot.com


Can u get the funny point by the way?haha....


3 comments:

kampong蛋™ said...

ai yo ...
gei bo lo ...
mati lo ...
haha...

hkyew said...

meh... you too?

HOw ya doin' my dear? i miss you, let's date again :P

siang_henry said...

wish u all da best n good luck for ur final~~