Sunday, October 21, 2007

又是一天

finally...able to put my picture at the profile...汗!!
failure is success's mum...tats y i success...yeah!!The photo not consider nice, but dark and unclear will turn everythg into better~wakaka...like 80年代流行的朦胧美,真是聪明...嘻!

Many people travel during this holiday, one at Japan now, one at China, one dunno at where...
我想回去马六甲找人,可是也没有人给我找。我想去JB,又怕打扰别人。我想去SG找亲戚,又不知道去那里做么……

真的真的真的很无聊!!!我的朋友都在哪里??累哦~

无聊-ing……

6 comments:

Anonymous said...

难得假期就好好休息啦。。

斐斐 said...

马六甲还有我们也。。。。。。
虽然我们好像没有很熟很熟。。。。呵呵,
但是还是朋友嘛。。 :)
随时可以找我们! ^_^

hsienyun said...

haha...是咯,都没和你喝过茶。。。
大家都各忙各的。。。

siang_henry said...

你望了马六甲的朋友吗?
嘻嘻
得空的话也可以找我
祝你假期快乐

~风之翼~ said...

wei... still got me leh~~ =.=""

Anonymous said...

i back dy lo..remember want cut hair leh..haha..my hair
like grass dy
i lazy sign in la..u know is me la..haha